Kunzt

#20

Tre lettleste bøker for innføring i kunsthistorien

Tre lettleste bøker for innføring i kunsthistorien

09.04.2017

Vi nordmenn leser en del i påsken, eller vi prøver hvert fall. Og vi leser gjerne krimbøker. Men jeg har lyst å gi dere et alternativ: tre bøker du bør lese hvis du ønsker en god og lettlest innføring i kunsthistorien.

Musikk fra Dyalla Swain og Youtube Audio Library.

Steder

Blir du abonnent får du:

Over 300 kunstprogram. Rabatt på kunst og kunstinnramming. Rabatt på tegne- og maleutstyr. Ekslusive kunstarrangement. Nyhetsbrev. Pluss flere fordeler. Ingen bindingstid.